Monika Kłos

Absolwentka Akademii Pedagogiki specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Z wykształcenia pedagog specjalny, terapeuta ręki, muzykoterapeuta oraz kynoterapeuta.

Na co dzień pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie i fizycznie oraz autystycznymi. Praca to jej wielka pasja, która postanowiła połączyć z inną, jaka jest miłość do psów. Od prawie dziesięciu lat prowadzi zajęcia z dogoterapii dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Przedszkola i szkoły specjalne  odwiedza wraz ze swoimi uroczymi i przyjaznymi czworonogami , prawie już emerytem Amisiem i jego młodszym kolegą Leo. Jest autorką licznych tekstów na temat dogoterapii i seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie.

Katarzyna Bulak

Czołem Wszystkim.
Oto ja – Ciocia Kasia!

Jak każdy człowiek jestem zwyczajna i wyjątkowa jednocześnie. Jak wszyscy ludzie posiadam jakieś talenty, ale to zaledwie naparstek sukcesu, bo reszta stanowi ciężką pracę. Nie potrafię rozwiązywać skomplikowanych zadań z matematyki i kiepski ze mnie gracz w szachy – żadna  tych rzeczy nie stanowi mojego talentu. Posiadam natomiast niezwykły talent ponieważ urodziłam się wrażliwym człowiekiem.  Największą wartością dla mnie jest pomoc drugiej osobie, dlatego zamiast biologii, którą uwielbiam wybrałam pedagogikę, którą kocham. Studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej dały mi tą możliwość, by w świadomy i profesjonalny sposób pracować z drugim człowiekiem. Prywatnie uwielbiam podróże po Polsce, czytam wszystko co wpadnie mi w ręce – nawet etykiety  i słucham dużo muzyki, która dodaje mi skrzydeł.

Aleksander Migacz

Nazywam się Aleksander Migacz. Jestem studentem Pedagogiki Specjalnej a dokładnie pedagogiki dzieci niepełnosprawnych intelektualnie wraz z Tyflopedagogiką. Podczas obcowania z dziećmi staram się zrozumieć i wniknąć w ich świat. Jestem zafascynowany dziecięcym trwaniem w obecnej chwili oraz ich nieskrępowanym entuzjazmem i ciekawością. Uważam że możemy się dużo od nich nauczyć. Prace z dziećmi opieram na wspólnym zrozumieniu, kontakcie i dobrej zabawie oczywiście 😊. Prywatnie lubię jeść i gotować. Chłonę wszelkiego rodzaju muzykę w ilościach niekontrolowanych, trochę czytam a także zwiedzam miasta i nie miasta w Polsce. Mam słabość do zwierząt każdej maści i rozmiaru jak i również do pomidorówki mojej Babci.

Karolina Łuszczewska

Nazywam się Karolina Łuszczewska i jestem studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku Pedagogika Specjalna. Już jako kilkuletnia dziewczynka marzyłam o pracy w szkole jako nauczycielka. Gdy nadszedł czas wyboru studiów zdecydowałam się na naukę w Akademii Pedagogiki Specjalnej, ponieważ uświadomiłam sobie, że swoje życie chcę poświęcić pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Moją drugą pasją są zwierzęta. W niedalekiej przyszłości planuję założyć hodowlę psów, która pozwoli mi spełniać się na obu płaszczyznach dzięki prowadzeniu dogoterapii. Bo w życiu ważne jest, aby robić to co się koocha <3.

Karolina Zarembska

Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie skończyłam pedagogikę resocjalizacyjną oraz opiekuńczo- wychowawczą. Kolejnym krokiem w zdobywaniu wykształcenia było podjęcie studiów magisterskich na kierunku logopedia w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Ukończyłam również studia podyplomowe: oligofrenopedagogika oraz neurologopedia. Jestem także terapeutą integracji sensorycznej. Wybrałam pracę z dziećmi, bo nie ma nic cenniejszego jak ich uśmiech, daje to także dużo satysfakcji i radości, szczególnie wtedy kiedy widzimy jak dzieci każdego dnia zmieniają się i odkrywają przed nami swoje ukryte głęboko możliwości, umiejętności. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując  w warszawskich szkołach specjalnych, a także w państwowych oraz prywatnych poradniach.

Kinga Szulimska

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna o specjalności tyflopedagogika. Liczne kursy kwalifikacyjne i doskonalące, w tym w zakresie oligofrenopedagogiki, umożliwiają mi wspieranie moich podopiecznych w poznawaniu świata. Praca z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sprawia mi ogromną satysfakcję i przyjemność już od 11 lat. Rozwijam swoje umiejętności terapeutyczne w zakresie terapii widzenia w pracy z dziećmi w różnym wieku ukazując uroki najbliższego otoczenia. Poszukuję i doskonalę swoje możliwości szczególnie w zakresie pracy z dziećmi z korowym uszkodzeniem widzenia. Mój bagaż doświadczeń gromadzę poprzez  pracę edukacyjno-wychowawczą w klasie. Jako wychowawca klasy staram się przygotować moich podopiecznych do samodzielnego życia, odkrywania nieznanego, poszerzania i rozwijania pasji życiowych.

Magdalena Szczepańska

Jestem absolwentką fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Od początku kształcenia wiedziałam, że chcę pomagać najmłodszym. Praktyki odbywałam w placówkach specjalizujących się w rehabilitacji dzieci. Stale staram się poszerzać swoją wiedzę i umiejętności w tym zakresie.

Ukończyłam kursy i szkolenia:

– Kurs podstawowy koncepcji PNF,

– Kurs specjalistyczny PNF w pediatrii

– Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt w wieku 0 -12 miesięcy.

Bardzo dobrze czuję się w towarzystwie dzieci, a obserwacja postępów i pokonywanych przez Nie trudności przynosi mi ogromną radość i satysfakcję

Maria Domańska

Jestem studentką Pedagogiki specjalnej na specjalizacji Niepełnosprawni intelektualnie z tyflopedagogiką. Kierunek ten wybrałam z pasji. Mam duże doświadczenie w pracy z dziećmi, a dzięki mojej siostrze z zespołem Downa odkryłam magię dzieci o specjalnych potrzebach. Odbyłam szkolenie “Wprowadzenie Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością” poziom I i II.

 

W dziecku staram się dostrzec jego mocne strony i umiejętności. Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Każdy młody człowiek to dla mnie nowa bajka, nowy świat, który bardzo chcę poznać. Gdy pierwszy raz przyszłam do Ooniverka to zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Dzięki temu miejscu oraz masie wyspecjalizowanych terapeutów mogę wiele się nauczyć, a także wykorzystywać już nabytą wiedzę i umiejętności.

Paulina Gularska – Misiak

Całe moje życie wypełnia od zawsze pasja tworzenia i chęć przekazywania innym pozytywnej energii.  Na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie ukończyłam studia licencjackie (Arteterapia w zakresie sztuk plastycznych),  magisterskie (Pedagogika specjalna) oraz podyplomowe (Grafika Komputerowa i Multimedialna). W międzyczasie ukończyłam również certyfikowany kurs „Trener w Oświacie” i szkoliłam nauczycieli wychowania przedszkolnego w zakresie nietypowych i nieszablonowych technik plastycznych w pracy z dziećmi, rozwijania twórczego myślenia i metod aktywizujących, a także z zakresu arteterapii.  Żeby nie było nudno napisałam parę przewodników metodycznych dla tychże nauczycieli i zaczęłam szyć zabawki 😉 Odkąd stanowię część Ooniwerkowej rodziny staram się dokształcać i zdobywać nowe doświadczenia w pracy z dziećmi ze sprzężoną niepełnosprawnością. Do mojego życia zawodowego bardzo wiele wniosły warsztaty prowadzone przez Panią Monikę Jeżyk (I i II stopień ) z zakresu Alternatywnej Komunikacji z osobami z niepełnosprawnością sprzężoną, oraz Pana Jacka Kielina „Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych”.

 

Prywatnie żona męża, matka wariatka prawie 4-letniej dziewczynki, literożerca i trochę leniuch J

Zuzanna Rokicka

Jestem jedną z Ooniwerkowych cioć. Zostałam nią z potrzeby serca oraz pasji do ludzi tych małych i tych dużych. W atmosferze akceptacji, szacunku i bezpieczeństwa wspieram naszych podopiecznych w zmaganiach z wyzwaniami i jakie stawia przed nimi codzienne funkcjonowanie.

 

W Ooniwerku pracuję z dziećmi, ale poza tym zajmuję się pracą z rodzicami. Jestem coachem rodzicielskim i tak jak nasze dzieciaki wspieram również rodziców.

 

Obie aktywności przeplatają się ze sobą sprawiając, że lepiej rozumiem potrzeby obu stron i tym samym łatwiej mi sprostać codziennym obowiązkom.

 

Praca w Ooniwerku daje mi poczucie, że każdy wysiłek przynosi wymierną korzyść dla naszych podopiecznych. Czynione postępy oraz wdzięczne i uśmiechnięte buzie są dla mnie najlepszą nagrodą. DAWAĆ to DOSTAWAĆ.

Weronika Sakowska

Olinofrenopedagog.

Witam wszystkich serdecznie! Moim największym marzeniem od zawsze była praca z dziećmi. Udało mi się je spełnić, gdy zaczęłam pracę w Domu Dziecka. Uświadomiłam sobie wówczas, że kocham pracę z maluchami z zaburzeniami w rozwoju. Postanowiłam skupić się na tej życiowej ścieżce i po skończeniu Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, zostałam oligofrenopedagogiem. Był to jednak dopiero początek mojej zawodowej drogi, na której znalazło się wiele szkoleń, kursów i doświadczeń w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami. Kocham to, co robię, całym sercem i wkładam je w każdą, nawet najmniejszą czynność związaną z pracą terapeutyczną. Pomoc dzieciom, zagłębianie się w ich świat i wspieranie  w prawidłowym rozwoju jest moją największą pasją. Jestem przekonana, że każde dziecko kryje w sobie ogromny potencjał, wierzę, że diagnoza nie musi być wyrokiem, a wszystkie maluchy są mądre, wyjątkowe i zasługują na uwagę, wsparcie i bezwarunkową miłość. Jestem dumna, że mogę to odkrywać każdego dnia na nowo, pracując z tak wspaniałymi i wyjątkowymi dziećmi. Cieplutko pozdrawiam, Weronika Sakowska.

Julia Cieńkowska

Psycholog kliniczny, logopeda.

Ukończyłam studia magisterskie psychologiczne na SWPS, a także Pomagisterskie Studium Logopedyczne na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno- Społecznym.
Posiadam doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie ze sprzężeniami jako psycholog.

W Ooniwerku rozpoczynam realizowanie swojej drugiej pasji- pracę logopedyczną z dziećmi.

Odbyłam wiele praktyk logopedycznych w warszawskich przedszkolach specjalnych, szkołach, poradniach specjalistycznych, szpitalach i gabinetach prywatnych.
Uwielbiam pracę z dziećmi, gdzie mam możliwość wykorzystywać zdobytą wiedzę i  pogłębiać doświadczenie.

Zajmuję się wywoływaniem oraz terapią mowy, rozwijaniem mowy biernej dzieci, a także rozwojem psychoruchowym dzieci.

W trosce o wysoki standard prowadzonej terapii podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w szkoleniach poświęconych tematyce logopedycznej.
Wykształcenie, które zdobyłam pozwala mi wybierać metody terapii indywidualnie dobrane do potrzeb każdego dziecka.

Praca logopedyczna z dziećmi obejmuje pracę z aparatem artykulacyjnym, usprawnianie narządów mowy, rozwijanie percepcji słuchowej, praca z torem oddychania i torem oddechowym, terapia ręki, masaż logopedyczny.

Ilona Andrzejewska

Terapeuta Integracji Sensorycznej.

Nazywam się Ilona Andrzejewska i jestem Ooniwerkowym terapeutą Integracji Sensorycznej . Ukończyłam również oligofrenopedagogikę, terapię ręki oraz 3stopniowy kurs terapii behawioralnej, dzięki czemu mogę wspomagać naszych podopiecznych na różnych płaszczyznach. Obecnie jestem studentką Uczelni Społeczno Medycznej w Warszawie na kierunku logopedia. Praca z dziećmi jest dla mnie nie tylko wielką przygodą i miłością , ale również cenną lekcją. Każdego dnia Ooniwerkowicze uczą mnie kreatywności i radości z życia, niezależnie od trudności jakie stawia nam na drodze.

Monika Kałasz

Pedagog specjalny.

Cześć nazywam się Monika. Jestem absolwentką Pedagogiki Specialnej im. MARII Grzegorzewskiej. Moja specjalizacja to resocjalizacja penitenciarna, dość wcześnie  dzięki doświadczeniu pracy z dziećmi, odkryłam że praca z nimi przynosi mi satysfakcję i radość i to właśnie na nich pragnę skupić swoją uwagę związaną z pracą pedagoga. Przez wiele lat wspierałam w opiece i edukacji  dzieci z rodzin podopiecznych fundacji dla bezdomnych. Na co dzień jestem mamą dwójki dzieci. Uwielbiam sport, przez 4 lata trenowałam siłowo, zimą jeżdżę na nartach a w pozostałych porach roku dużo biegam a jak mam tylko okazję to słucham muzykę i tańczę. Uwielbiam wywoływać uśmiech na twarzach moich bliskich i nie ukrywam że czasem robię to podstępem za sprawą domowych wypieków 🙂. Tak czy inaczej mam ogromną nadzieję, że u dzieci z Ooniwerka też uda mi się ujrzeć uśmiech również i za moją zasługą :))

Żaneta Pomaska

Pedagog specjalny.

Już w przedszkolu mówiłam, że zostanę przedszkolanką. W liceum, w ramach wolontariatu, zajmowałam się autystyczną dziewczynką i to dzięki niej podjęłam decyzję o pedagogice specjalnej. Radość i satysfakcja z jej drobnych sukcesów pozwoliła mi znaleźć swoje spełnienie.

Od trzech lat pracuję w Ooniwerku, wcześniej przez kilka lat prowadziłam zajęcia ogólnorozwojowe z elementami Metody Krakowskiej. Studiowałam i studiuje na Akademii Pedagogiki Specjalnej oligofrenopedogogikę.

Tu, w Ooniwerku, uczę się jak wiele można dać z siebie bez oczekiwań czegoś w zamian. Rozwijam się jako człowiek, jako matka, jako pedagog.

Kamila Jahnke

Fizjoterapeutka.

Cześć wszystkim.

Cieszę się, że dołączyłam do nietuzinkowej rodziny Ooniwerkowej. Nazywam się Kamila i jestem ciocią z gratisem, którego część z Was miała okazję już poznać. To mój przyjaciel Beagle bajgiel.

Praca z ludźmi to moja druga pasja, dlatego jestem absolwentką fizjoterapii.

Do zobaczenia.