Agata Lutek

Z wykształcenia jestem neurologopedą, surdologopedą i psychopedagogiem.
Posiadam 9 letnie doświadczenie w pracy z osobami z dysfunkcją narządu słuchu (użytkownikami systemów implantów ślimakowych) i niepełnosprawnością sprzężoną.

Grażyna  Grickiewicz – Kaczmarek

Jestem magistrem psychologii, diagnostą neuropsychologii, seksuologiem i terapeutą. Moją specjalizacją jest seksuologia (rozwojowa, seksuologia dzieci i młodzieży, dorosłych, par(w tym LGBT), małżeństw).

Posiadam wykształcenie i uprawnienie pedagogiczne.

Jestem terapeutą Integracji Sensorycznej, diagnozuję oraz prowadzę terapię dzieci od 1 miesiąca życia, młodzieży oraz osób dorosłych.

Jestem terapeutą (II stopni) Biofeedback. Prowadzę diagnozę oraz terapię Biofeedback. Posiadam własny sprzęt.

Pracuję w nurcie Terapii Skoncentrowanej Na Rozwiązaniach (II stopni). Jest to terapia krótkoterminowa, ukierunkowana na trafną diagnozę oraz szybkie postępowanie terapeutyczne.

W zawodzie psychologa najbardziej cenię sobie możliwość indywidualnego podejścia do każdego klienta. Bardzo lubię poznawać ludzi oraz wciąż jestem ciekawa nowych doświadczeń.

Prywatnie jestem mamą czwórki dzieci. Jestem mężatką. Mamy w adopcji dwa koty oraz jednego psa.  Może będę w tym banalna, ale bardzo lubię podróżować. Lubię poznawać nowe kultury, obyczaje, wyciągać wnioski.

Uwielbiam literaturę klasyczną, szczególnie XVIII- XVIX wiek. Nadal nie przestaje mnie zadziwiać muzyka klasyczna. Uważam, że jest ostoją każdej terapii dlatego, że w niej każdy może znaleźć melodię swojego życia.

Karolina Łuszczewska

Nazywam się Karolina Łuszczewska i jestem studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku Pedagogika Specjalna. Już jako kilkuletnia dziewczynka marzyłam o pracy w szkole jako nauczycielka. Gdy nadszedł czas wyboru studiów zdecydowałam się na naukę w Akademii Pedagogiki Specjalnej, ponieważ uświadomiłam sobie, że swoje życie chcę poświęcić pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Moją drugą pasją są zwierzęta. W niedalekiej przyszłości planuję założyć hodowlę psów, która pozwoli mi spełniać się na obu płaszczyznach dzięki prowadzeniu dogoterapii. Bo w życiu ważne jest, aby robić to co się koocha <3.

Karolina Zarembska

Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie skończyłam pedagogikę resocjalizacyjną oraz opiekuńczo- wychowawczą. Kolejnym krokiem w zdobywaniu wykształcenia było podjęcie studiów magisterskich na kierunku logopedia w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Ukończyłam również studia podyplomowe: oligofrenopedagogika oraz neurologopedia. Jestem także terapeutą integracji sensorycznej. Wybrałam pracę z dziećmi, bo nie ma nic cenniejszego jak ich uśmiech, daje to także dużo satysfakcji i radości, szczególnie wtedy kiedy widzimy jak dzieci każdego dnia zmieniają się i odkrywają przed nami swoje ukryte głęboko możliwości, umiejętności. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując  w warszawskich szkołach specjalnych, a także w państwowych oraz prywatnych poradniach.

Katarzyna Owczarczyk

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Jestem terapeutką integracji sensorycznej.  Pracę z dziećmi rozpoczęłam poprzez naukę pływania. Obecnie jako trener pływania prowadzę zajęcia z dorosłymi jak i z dziećmi w grupach integracyjnych. Zainteresowanie światem dziecka i komunikacją alternatywną zaczęło się u mnie z czasem prowadzenia zajęć w wodzie z osobami niepełnosprawnymi poprzez koncepcję Halliwick. Środowisko wodne to możliwość zdobywania większej niezależności. Obecnie jestem w trakcie zdobywania uprawnień terapeuty Watsu.

Kinga Szulimska

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna o specjalności tyflopedagogika. Liczne kursy kwalifikacyjne i doskonalące, w tym w zakresie oligofrenopedagogiki, umożliwiają mi wspieranie moich podopiecznych w poznawaniu świata. Praca z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sprawia mi ogromną satysfakcję i przyjemność już od 11 lat. Rozwijam swoje umiejętności terapeutyczne w zakresie terapii widzenia w pracy z dziećmi w różnym wieku ukazując uroki najbliższego otoczenia. Poszukuję i doskonalę swoje możliwości szczególnie w zakresie pracy z dziećmi z korowym uszkodzeniem widzenia. Mój bagaż doświadczeń gromadzę poprzez  pracę edukacyjno-wychowawczą w klasie. Jako wychowawca klasy staram się przygotować moich podopiecznych do samodzielnego życia, odkrywania nieznanego, poszerzania i rozwijania pasji życiowych.

Maciej Piestrzyński

Jestem absolwentem jednolitych studiów magisterskich na kierunku pedagogika specjalna, specjalność edukacja i rehabilitacja osób niewidomych i słabowidzacych. Ukończyłem także studia podyplomowe “Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowym” na wydziale psychologii UW. Zaraz po studiach rozpocząłem pracę w internacie, w OSW dla Dzieci Niewidomych w Laskach. Przez dwa lata byłem wychowawcą w najmłodsze grupie. Następnie podjąłem pracę w Przedszkolu dla Dzieci Niewidomych w Laskach oraz we Wczesnym Wspomaganiu Rozwoju, gdzie pracowałem jako terapeuta widzenia. Po dziewięciu latach postanowiłem związać się z Ooniwerkiem. Całe moje życie zawodowe związane jest z pracą z najmlodszymi. Uważam to za swoje powołanie. Daje mi ona wiele radości i satysfakcji. Dodatkowo podczas przebywania z dziećmi można się dobrze bawić (razem z nimi oczywiście), co sprawia, że każdy dzień jest przyjemnością. W czasie wolnym słucham dużo muzyki hip-hop, R’n’B, rock. Dużo czytam, ostatnio polską poezję. Uwielbiam podróże koleją.

Magdalena Szczepańska

Jestem absolwentką fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Od początku kształcenia wiedziałam, że chcę pomagać najmłodszym. Praktyki odbywałam w placówkach specjalizujących się w rehabilitacji dzieci. Stale staram się poszerzać swoją wiedzę i umiejętności w tym zakresie.

Ukończyłam kursy i szkolenia:

– Kurs podstawowy koncepcji PNF,

– Kurs specjalistyczny PNF w pediatrii

– Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt w wieku 0 -12 miesięcy.

Bardzo dobrze czuję się w towarzystwie dzieci, a obserwacja postępów i pokonywanych przez Nie trudności przynosi mi ogromną radość i satysfakcję

Magdalena Ślaz

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Pielęgniarka z prawie 10 letnim stażem pracy. Od 5 lat pracuje z dzieciakami, szczepi, bilansuje i pobiera krew robi to z uśmiechem i umie tak zagadać małego pacjenta, że ani się maluch obejrzy a już jest po wszystkim. Prowadzi własną firmę:

 

https://www.facebook.com/warszawapielegniarka/

 

Z Ooniwerkiem współpracuję od 3 m-cy jestem zakochana w tym miejscu i dzieciakach. Każdy jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Kadra tworzy wspaniałą rodzinną atmosferę pełną ciepła i wsparcia. Jako mama życzę każdemu takiego przedszkola i szkoły dla swojej pociechy, takich cioć i wujków którzy z oddaniem i zrozumieniem podchodzą do potrzeb dziecka.

Małgosia Jeruzalska

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim o specjalności pedagogika, a także podyplomowe studia z zakresu oligofrenopedagogiki w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Jestem terapeutą cieniem oraz terapeutą ręki. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi słabosłyszącymi i niesłyszącymi oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi.

 

Wybór mojej drogi zawodowej nie był przypadkiem a wynikiem wielu życiowych doświadczeń. Motywem przewodnim w pracy stały się komunikacja oraz podnoszenie jakości życia. Mam wewnętrzne przekonanie, że każdy człowiek posiada określony potencjał do odbierania wrażeń, zdobywania różnych umiejętności, a także do wyrażania się. Jeśli trzeba pomóc by ten potencjał wydobyć, to ja tam właśnie chcę być…

Maria Domańska

Jestem studentką Pedagogiki specjalnej na specjalizacji Niepełnosprawni intelektualnie z tyflopedagogiką. Kierunek ten wybrałam z pasji. Mam duże doświadczenie w pracy z dziećmi, a dzięki mojej siostrze z zespołem Downa odkryłam magię dzieci o specjalnych potrzebach. Odbyłam szkolenie “Wprowadzenie Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością” poziom I i II.

 

W dziecku staram się dostrzec jego mocne strony i umiejętności. Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Każdy młody człowiek to dla mnie nowa bajka, nowy świat, który bardzo chcę poznać. Gdy pierwszy raz przyszłam do Ooniverka to zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Dzięki temu miejscu oraz masie wyspecjalizowanych terapeutów mogę wiele się nauczyć, a także wykorzystywać już nabytą wiedzę i umiejętności.

Paulina Gularska – Misiak

Całe moje życie wypełnia od zawsze pasja tworzenia i chęć przekazywania innym pozytywnej energii.  Na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie ukończyłam studia licencjackie (Arteterapia w zakresie sztuk plastycznych),  magisterskie (Pedagogika specjalna) oraz podyplomowe (Grafika Komputerowa i Multimedialna). W międzyczasie ukończyłam również certyfikowany kurs „Trener w Oświacie” i szkoliłam nauczycieli wychowania przedszkolnego w zakresie nietypowych i nieszablonowych technik plastycznych w pracy z dziećmi, rozwijania twórczego myślenia i metod aktywizujących, a także z zakresu arteterapii.  Żeby nie było nudno napisałam parę przewodników metodycznych dla tychże nauczycieli i zaczęłam szyć zabawki 😉 Odkąd stanowię część Ooniwerkowej rodziny staram się dokształcać i zdobywać nowe doświadczenia w pracy z dziećmi ze sprzężoną niepełnosprawnością. Do mojego życia zawodowego bardzo wiele wniosły warsztaty prowadzone przez Panią Monikę Jeżyk (I i II stopień ) z zakresu Alternatywnej Komunikacji z osobami z niepełnosprawnością sprzężoną, oraz Pana Jacka Kielina „Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych”.

 

Prywatnie żona męża, matka wariatka prawie 4-letniej dziewczynki, literożerca i trochę leniuch J

Zuzanna Rokicka

Jestem jedną z Ooniwerkowych cioć. Zostałam nią z potrzeby serca oraz pasji do ludzi tych małych i tych dużych. W atmosferze akceptacji, szacunku i bezpieczeństwa wspieram naszych podopiecznych w zmaganiach z wyzwaniami i jakie stawia przed nimi codzienne funkcjonowanie.

 

W Ooniwerku pracuję z dziećmi, ale poza tym zajmuję się pracą z rodzicami. Jestem coachem rodzicielskim i tak jak nasze dzieciaki wspieram również rodziców.

 

Obie aktywności przeplatają się ze sobą sprawiając, że lepiej rozumiem potrzeby obu stron i tym samym łatwiej mi sprostać codziennym obowiązkom.

 

Praca w Ooniwerku daje mi poczucie, że każdy wysiłek przynosi wymierną korzyść dla naszych podopiecznych. Czynione postępy oraz wdzięczne i uśmiechnięte buzie są dla mnie najlepszą nagrodą. DAWAĆ to DOSTAWAĆ.